Äntligen äntligen äntligen

0kommentarer

Äntligen har jag jobbat min sista dag på flygrestaurangen. Det blev en kraftfull arbetsdag med två timmars övertid men nu är det över. Kommer dock att behålla min badge ett tag framöver ifall att jag skulle vilja/få jobba lite extra under komvuxtiden. Fick även ett annat intressant jobberbjudande idag som tål att sugas på..

Äntligen har jag även landat vid köksbordet där jag alltid landar efter en lång dag. Slutade jobbet kl 22, droppade av mina kollegor samt hämtade hundarna, kom hem till Bullis vid 23snåret, hämtade in ved, drog mig ut i stallet vid 23.30.. ja ni hör ju. Det var ett gäng glada men småfrusna hästar som precis fick komma in i stallet. Dock har de ju fri tillgång på hösilage i hagen så det gick väl ingen större nöd på dem. Törstiga blir de ju dock! Men jag har hört ryktas om en termobar senare i vinter..

Igår kväll var förövrigt en supermysig kväll. Jag bjöds på hemgjord pizza och rött hos söta människor. Kvällen avslutades med en mysig hundpromenad, lite lätt rödvinsberusade. Imorgon ska jag hämta en kubik ved så vi klarar oss över julhelgen (som jag förövrigt har höga förväntningar på!). Sedan blir det en liten tur in till stan på kvälla. Imorgon kommer även min syster och Bianca och stannar fram tills annandagen. Då ska vi spela julmusik och klä granen här imorgon. Nu ska jag ta en liten fikabit, läsa lite bloggar och sedan hoppa i sängen som Mio håller på och värmer upp åt mig. Puss!

Kommentera

Publiceras ej