Att bättra på sitt BMI

0kommentarer

Hej. Nu ligger jag nergosad i sängen under min nya maskroslampa och väntar på rätt ögonblick att somna. Mio snarkar och RullRull värmer mina fötter, mys! Den här dagen började 03.50 för mig då jag vaknade (mot ALLA ods) och gjorde mig färdig för jobb. Började 04.30 och hade en rella bra arbetsdag för en gångs skull (med ett utantag; en osmaklig kärring med tatuerade ögonbryn som var fast besluten att förstöra min dag).

Efter jobbet såg jag Zombie med Rob, hämtade dogs samt bökade lite på Ers. Kom hem vid 6tiden och åt ingen middag, tyckte tydligen för stunden att det var bättre med lite chirra, lite geisha och lite knäckemacka. Sköljde ner med lite julmurra. Efter den stärkande utfodringen for jag ut med Simzon tillsammans med Sonja och Metra. Det var jättehärligt väder och S´et verkade uppskatta turen. Jag mockade och gjorde klart stallet samt tog in resten av damerna, sedan var man ju lite småsugen på något när man kom in igen där vid 10.. så jag kokade helt sonika chokladsås och tog fram glass. Hängde en tvätt också, körde en beta och nu ligger jag här. NICE!

Nu ska jag sova gott. Puss!

Kommentera

Publiceras ej