Idag är en rella bra dag

0kommentarer

Idag var en bra dag, mitt förra inlägg till trots (igår var vi på TC där det var metal/rock tema). Jag och dogsen sov hos Robin. Vi har mest bara lökat. Jag hade dressyrträning med mina duktiga ponnyryttare nu ikväll som vanligt, det var sista träningen för terminen och de red dressyrprogram. Jag var så stolt!

Jag kom hem från hippo vid halv 9 (inklusive ett Willysstopp) och fixade stallet. Sen vi flyttade hästarna till vinterhagen älskar jag att ta in dem och natta dem, gärna sent. Konstigt nog har de aldrig bråttom in trots att jag ibland tar in dem vid midnatt. Mio hade gjort ett ofog under kvällen btw.. men jag vill ju inte hänga ut honom här i bloggen så jag kan inte berätta vad det var.

Nu sitter jag i alla fall och naggar på en liten kvällspaj. Rill är placerad i min morgonrock och Mio har en tuggrulle att mala ner innan sängdags. Jag har några saker som jag är totalt besatt av just nu och det är julmust, olika ostar (typ halloumi, mozzarella..), wasabi och lök. Okej "just nu" var en underdrift eftersom jag varit besatt i flera månader nu. Jag älskar mat.

Slänger in en gammal bild på MysarMio i lunne

Kommentera

Publiceras ej