Kvisselparti på höger pannhalva

0kommentarer

Godmorgon min ende bloggläsare!

Jag känner på mig att det här blir en bra dag om inget oförutsett inträffar. Ska strax ut och fixa stallet, sedan ska jag in på ersboda och hämta lite saker samt besöka systemet för lite efterlängtad shopping. När jag kommer hem igen blir det nog en (förhoppningsvis) mysig barbackatur med S´et och efter det ska jag fixa mig för utgång, pepp. Dock har jag lite blandade känslor inför utgången med tanke på ett stort kvisselparti på höger pannhalva samt en stor förlust av hår som jag undrar om det är stress eller järnbrist..

Jag älskar förövrigt att jag får sova hur länge jag vill för mina hundar. Mio sitter vid mitt ben nu men RullRull har inte ens krupit fram helt från täcket. Mio vill ha frulle!

Hej!

Kommentera

Publiceras ej