Lördag - Onsdag

0kommentarer

Okej, hej.

Lördagen var kanske ganska misslyckad. Jag var tydligen odräglig + vi gick ut på Olles (typ stans sämsta uteställe på en lördag). Jag skulle dock vilja säga att dessa två faktorer gick hand i hand, dvs att jag BLEV odräglig pga att vi gick på Olles. Det hade ju aldrig hänt på Cover.

Söndagen blev mycket mysig. Började med pizza och mockning i Bull med mamma och Elias. Sistnämde fick prova rida lite på Bella också. Sedan åkte vi på julmarknad i Robertsfors och betade av di gamle. Efter det hade jag min dressyrträning som slutade med att jag fick rida lite ponny också, yey. Slutligen åkte jag till Stena och åt adventsfika.

Måndag var jag ledig och det var således en bra dag. På kvällen följde jag med Sandra på en makeuprådgivning vilket var rätt kul, dock så kände jag mig väldigt okvinnlig när rådgivaren utbrast saker som "jag skulle aldrig kunna gå ut utan foundation!" eller "man kan bara inte leva utan den här ögoncremen..". Dessutom hade alla utom jag högklackat, jag hade mina allväders..

Hm, sedan var det tisdag men där finns inte mycket att förtälja.. jag jobbade mest. Råkade missförstå arbetstiden så jag kom en timme sent, vilket inte var alltför uppskattat. DOCK så har jag bara fem arbetsdagar kvar nu!

Idag anlände mormor, Lennart, pappa och min tidiga julklapp hit till Bull. Det var awesome. Jag bjöd på kaffe och lussekatter som ursprungligen kom från pappa. Sedan hängde jag på ersboda och fick med mig nästan allt som var kvar, inklusive julgranen! Nu har jag precis kommit in från Sonja som bjöd på the, ska packa ur bilen nu och sedan ska vi nog ut och skritta en sväng. Hej!

Kommentera

Publiceras ej