Senil

2kommentarer

Godkväll!
Kvällen har mest bestått av hästhoppning på TV med grannen, massa surr och en liten lektion i hönslära. Nu är jag uppe och diskar och tvättar. Jag ids inte försöka vända tillbaka dygnet förrän nyårshelgen är avklarad. Dock ska vi ut och rida imorgon vid halv tio, men det innebär ju ändå att jag kan ligga i sängen fram tills nio iallafall och så mockar jag efter ridturen. Sedan får jag väl ta en (numera välkänd) liten powernap innan jag beger mig på eftermiddagen om det blir svårt att somna ikväll. Ska skriva en liten packlista redan ikväll känner jag, jag är så pass senil att jag skulle kunna glömma alkoholen till exempel..

Nu ska jag äta lite (mycket) kvällsfika och spela betapet medans jag väntar på att tvätten ska bli redo för hängning. Inga bilder från syjuntan har ännu dykt upp..
Puss

2 kommentarer

Pappa

01 Jan 2011 22:19

Glöm alkoholen!!!!

resumes

27 Dec 2011 08:55

This post made me think that we are very similar

Kommentera

Publiceras ej