Grova störningar

1kommentarer

Aaaaah. Nu har jag sjunkit ner i soffan med en filt, en hund, tofflor och en snus. Aaaaah. Det är ingen vanlig syn, jag i soffan framför teven alltså, men just nu känner jag mig grymt värd det. Har pluggat sjukt intensivt hela dagen och har äntligen kommit ifatt i min kursplanering, ligger till och med lite lite före. Grymt! Nu ska jag slötitta lite på teve som sagt och sedan gå en liten kvällspromenad med hundarna.

Imorgon ska jag ta mig ut på en ridtur, helst på förmiddagen. Sedan, om allt går enligt planen, ska jag spendera kvällen i Braxsele med Sandra och Marlene. Det ska bli så kul att träffa dom igen! Jag har dock inte alla detaljerna klara inför imorgon, om jag ska ta med hundarna och kanske sova i stan eftersom jag ska på V75 på lördag förmiddag. Såå, det återstår att se.

Guuu vad frustrerande. Grova störningar på teven. Enda gången jag ska se..

1 kommentarer

elin

28 Apr 2011 20:04

fyfan fyfan johanna! trodde det var den riktige aina som skrev, sökt upp mig på intranätet. the creeps. jaja men det låter fint :) hoppas det inte blir om alltför länge!

Kommentera

Publiceras ej