Home sweet home

1kommentarer

Hej.
Home sweeeet home.
Jag har varit på personalmöta, shoppat på Body shop samt ätit middag på Tapas med Sofia och lille Crail. Pretty good day. Slutade bra också! Inte för att den är riktigt slut än men..

Jag har en skitsnabb äckelspindel på toan i skrivande stund, jagade den med moppen men den sprang in under/bakom toalettstolen så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till!! Det är bara att låsa igen dörrn och vänta tills spindeln dött av svält..

Nu ska jag äta lite kvällsfika och grunna vidare på livet. Puss.

Bara en av många i bildserien..

1 kommentarer

Pappa o Mikki

11 Apr 2011 22:46

Har du otur, så har spindeln ryckt loss toastolen och slängt ut den genom fönstret när du vaknar i morgon. Nog har du hört talas om att dom brukar göra sånt {:-)

Kommentera

Publiceras ej