Life is good today

0kommentarer

Godmorgon!
I think life is good today. Vädret är iofs inte lika charmerande som igår, men anyway. Jag ska sätta upp mina fina gardinstänger och ljusgröna gardiner i vardagsrummet idag, tror att det kommer att höja mysfaktorn så grovt! Skulle behövt någon stor fin tavla också, får se hur jag löser det utan att ruinera mig. Second hand kanske!

Sen har jag en helt sjuk sommarpepp nu! Tror den drog igång igår när det var 19+ i solen och vi hade semesterplaneringsmöte på frösunda (så godt att veta redan nu hur man jobbar ända fram till september). Jag kommer ju att plugga på distans hela sommaren, samt jobba var tredje vecka (+ några ströpass) men det innebär ju att jag kan åka bort och ta med mig plugget om jag vill, de veckor jag inte jobbar. Har ju planerat in Peace And Love vilket kommer bli sååå amazing. Sen är jag jättesugen på en spontan roadtrip.. bara planera in datumen och sedan åka runt i Sverige med bil, hundarna och något trevligt sällskap. Bara stanna på någon camping som ser mysig ut eller hälsa på någon man känner söderut! Jag ser mig själv i bilen med mina raybans.. Iiiiih!

Nu är det dock hög tid för en hundpromenad!

En gammal ulvöbild, Im so going to miss that place..

Kommentera

Publiceras ej