Lonely fridag

0kommentarer

Jag brukar uppskatta ensamhet sjukligt mycket. Men inte just idag faktiskt. Kanske beror det på att jag matat av en timme med Nora i telefon och fick ett sug efter att umgås med en god vän. Nu är ju dock klockan snart midnatt, mina hundar sover, jag är iklädd försvarets underställ, jag bor i skogen och är dessutom supertrött så det är bara att lägga ner umgängesprojektet för idag. Jag längtar dock sååå tills jag och hundarna ska bila ner till Nora och hänga några dagar, i april. Bara ta det lugnt, gå hundpromenader och dricka vin samt få höra lite äkta dalmål (inte från Nora förvisso).

Det var inte läckert att jobba idag. Flera flygförseningar och jag hade kassan, worst case scenario. Riktigt skönt att vara hemma. Jag har en del att stå i denna helg. Lite umgänge, plugg till slutprovet på måndag, hovslagaren på söndag och dressyrträning på söndagkväll. Nu ska jag lägga mig och läsa lite skönt om de tre revolutionerna. Ha en trevlig kväll!

Kommentera

Publiceras ej