Så sjukt drygt

0kommentarer

Godkväll.
Jag är förkyld igen, så sjukt drygt. Inom loppet av några timmar hann jag först få snuva, sedan onda halsmandlar och till sist feberfrossa. Förövrigt ser mitt golv förjävligt ut men jag orkar inte ta tag i det. Och jag orkar inte duscha hundarna 4 gånger per dag.. jävla lera. Att bara torka av med en handduk har liten effekt på långhårig hund. Det är någonting i mitt hus som luktar dåligt också men det går inte att lokalisera med en förkyld näsa..

Nåja. C-Lan är på ingående, det blir spel med Sonja och Henrik ikväll. Hoppas att de två damerna sköter sig här hemma under tiden, det har varit en del gnabb, haha. Men inget allvarligt.

Någon som tror att jag har pluggat idag förresten??

Morgondagen blir fullspäckad. Ska åka ner till Nordmaling igen och fira Fridi som fyller 21! Samt lämna Bianca. Sedan ska jag till hippo och ha söndagsträningen som vanligt, sedan hem till stugan och ta emot mina hundar som kommer hem och även klippa klorna på Mikki. Sedan måste jag tillbaka till stan igen för då ska jag jobba natt. Cool.

Kommentera

Publiceras ej