Som en komet

1kommentarer

Oboj.
Skoningen gick som smort, så nu är jag lite fattigare men hästarna har fina fötter och det är ju huvudsaken. Jonas tycker att de båda har fått väldigt fin hovkvalitet och att Älvan har fått större hovar, nice. Mycket utevistelse kan vara svaret.

Sedan gick jag ut med hundarna, alla tre fick vara lösa och Nima var helt överlycklig. Så söt! Hon sprang och kastade sig i djupsnön. Om någon är sugen på världens mysigaste 2åriga tik så hör av er! Hon kommer att bli en riktig superhund med lite träning, jag har haft henne lös nu ca 4 gånger och idag kom hon som en komet när jag ropade på henne.

Jag har gjort en månadsplanering för dressyrgruppen, ätit tacosrester och pluggat lite inför provet. Nu ska jag kludda på mig ett par ögonbryn och sedan åka till hippo och ha träningen. Ikväll blir det bara plugg! Jag måste klara provet annars blir jag galen. Synd bara att det är så svårt att plugga in saker som man själv finner totalt ointressanta..

1 kommentarer

Pappa o Mikki

03 Apr 2011 22:04

Historia är inte värdelöst och ointressant. Världshistorian ger förståelse för hur världen ser ut idag.

Kommentera

Publiceras ej