Salajva

0kommentarer

Godkväll.

Ligger och pratar i telefon med lillborren. Har det sjukt gött i sänga. Har precis skickat in ett skolarbete men har ändå sjukt mycket kvar att göra kommande två veckorna. Jag har jobbat som PA några timmar idag, Mio har jagat råttor och Nima har jagat Anders. Rill har sovit under Salajva.

Pappa och Mikki har också varit här med fikabröd. LillMikken fick sina klor klippta, utan blod denna gång. Hur lustigt är det. Jag har klippt svarta klor i 5 års tid utan en enda olycka, sedan lyckas jag klippa Mikki i pulpan trots att han har genomskinliga klor.

Imorgon jobbar jag på flygrestaurangen men ska säga upp mig från även min timanställning imorgon, så farikens skönt det ska bli! Bara satsa på plugget och assistentjobbet. HIHI. Sov gott mina vänner.

Kommentera

Publiceras ej