Relationsproblem

1kommentarer

Vi har ett problem i den här relationen, vi vet nämligen inte när vi blev tillsammans och har således inte heller någon årsdag. Det hela började med oseriöst hängande förra hösten. Vi hade ju jobbat ihop rätt länge men ingen av oss hade tidigare varit det minsta intresserad av den andra. Han var en tramsig pojkspoling tyckte jag och han tyckte att jag var en surkärring som var urtråkig att jobba med (förmodligen eftersom jag inte uppskattade trams på arbetsplatsen.. måste jag inflika till mitt försvar).

I alla fall, vi började umgås lite smått. Jag hade ledsnat på att bli utnyttjad på jobbet och anslutit mig till gruppen som mest tramsade runt. Någon gång i november/december så hade vi ett "talk" där vi bestämde att vi nu båda förmodligen ingick i en gemensam relation. Sedan var vi ihop i några månader. Tidigt i våras gjorde vi slut, några veckor gick och vi höll sporadiskt kontakten, vi lyckades även båda få oss varsitt nytt kam. Ytterligare några händelserika veckor följde och vips så var vi tillsammans igen. Och nu bor vi tillsammans. Nu är frågan, hur löser vi detta med årsdagen? Kan man säga att vi har varit tillsammans ett år i november? Det känns ju inte helt ok eftersom vi båda blivit besudlade under den här perioden. Men att säga att vi har ettårsdag nästa år i maj känns ju inte heller så himla skoj.. Jag vill ha en årsdag!!

You tell me?

1 kommentarer

Bettan

15 Aug 2011 21:06

först och främst så måste det understrykas att besudlad är ett ord som används på tok för lite. jag tycker att vi slår ett gemensamt slag för det (och betuttad!) och försöker använda det så pass mycket att folk i vår omgivning tar det i bruk :)



sen on topic, kan man inte ta november och sen plussa på den tiden ni likt ross och rachel were on a break? alltså om ni inte var ihop i 3 månader så tar ni november+3månader=februari. förslagsvis den 14e ;)

Kommentera

Publiceras ej