Fröken & Löken

0kommentarer

Hej.

Jag är en lame blogger, I know. Men jag är så sjukt trött idag! Hade låsningen på jobbet igår, och när jag kom hem var det ju dusch, kvällsfika och sånt där. Somnade halv ett och klev upp halv sex. En baggis för en småbarnsförälder eller en penstionär, men jag är inte van vid så lite sömn hallå. Blev iaf ett långt pass på jobbet idag eftersom jag hade lite extra lektioner. Åkte förbi grannis och köpte hundfoder och flugmedel av Lena. När jag kom hem stod maten på bordet! Och det var tur för jag är inte direkt medgörlig när jag är hungrig..

Efter maten somnade jag, det typ blödde ur mina ögon. Vaknade vid nio igen och gick ner till pållarna. Första dagen de fick lite hö i den rensade beteshagen och det uppskattades av matvraken! Längtar efter att få rida dem igen. Skoning nästa vecka!

Fröken & Löken

Kommentera

Publiceras ej