Bra och inte bra dag

0kommentarer

På ett vis har det varit en väldigt bra dag idag. Jag har sannerligen fått stilla mitt shoppingbehov! Det blev en hel del kläder från diverse butiker samt en underbar kaffeburk från Indiska som jag gluttat på länge som nu var på halva priset! Ett par partyskor slank också med..

På ett annat vis är det mindre bra idag Jag har haft en riktig ugly-day.. känner mig groteskt tjock och ful och ingenting kan muntra upp mig till 100 procent. Alla har väl såna dagar ibland men nu är det fasen hög tid att jag tar ut min förbaskade p-stav för sedan jag satte in den har jag mått rätt dåligt på grund av fasliga humörsvängningar. P-staven ut och så några löparrundor på det så kommer mitt goda humör förhoppningsvis tillbaka. Det börjar nämligen även bli hög tid att ta tag i mina 4 överflödiga kilon.

Over and out.

Kommentera

Publiceras ej