Den lille lutaren

0kommentarer

Godkväll.

Av hastigheten på vårt internet att döma skulle man kunna tro att vi bor mitt ute i urskogen, det är fan helt otroligt. Jag har pappa på en tråd på facebook, han skriver och undrar om jag har svimmat igen eftersom jag inte svarar men jag KAN inte svara för att det är så jävla segt. Fubar..

 

Lutaren på överkastet blev för övrigt väldigt lång och lutande. Jag somnade, givetvis. Robin försökte väcka mig efter någon timme men då hade jag bara yrat surt och legat kvar en timme till som en dö sill. Sent omsider tog vi oss alla ut i stallet hela familjen i alla fall. Tog in hästarna sent och de var mera vilda än tama, lite spänning i vardagen för en gångs skull. Normalt brukar jag få släpa in dem i ett lemmeltåg.

 

Vintern är här, det har väl ingen missat. Jag var extremt anti snön tills den faktiskt föll, jag vill självklart fortfarande inte ha vinter (alls) men det blev så mycket ljusare utomhus med lite snö. Min julkrans stoltserar just nu på ytterdörra och vedkaminen går på högvarv, det är mysigt! Nu ska jag krypa i säng och förhoppningsvis kan jag somna trots min lille lutare :) Morgondagens arbete börjar med ridning för KM. Ingen dålig start, alltså. Om hans tänder såg bra ut idag så ska jag nog rida på den nya ponnyn, Bo. Sjukt bra namn.

Kommentera

Publiceras ej