Hej fantastiska torsdag

0kommentarer

Hej fantastiska torsdag!

Jag har landat i hemmet efter en relativt kort arbetsdag. Dagen inleddes med ridning för Kerstin tillsammans med Jenny och Maria. Jag fick rida på fina Kahlea och det var jättekul, as it usualy is. Vi har en del att jobba på kan man verkligen säga men hon är bara så otroligt kul att rida och det beror nog mest på att hon är så härligt arbetsvillig och glad som häst.

Vi fick julklappar från jobbet idag, en massa shyssta URFgrejer! Jag är mycket förtjust i mössan speciellt. Sedan fick vi biobiljetter också, hur bra som helst. Jag ska ta och bjuda ut karln någon kväll framöver. På tal om julklappar har jag varit och hämtat ut den näst sista leveransen av nätbeställda julklappar och jag är sjukt nöjd, det blir helt klart inslagning ikväll! Jag ska även slå in några traderagrejer för försändelse, fan vad nöjd jag är med det också.. vi har fått en bra extraslant den här månaden på grund av at vi rensat lite i garderoberna.

Nu blir det någon form av thaimat i det här hemmet.

Kommentera

Publiceras ej