Julkransen

2kommentarer

Här kommer en uppdatering angående julkransen jag nämnde i ett tidigare inlägg. Klockan är alldeles för mycket men det kliar i småfingrarna, jag vill så gärna dela med mig av mitt alster. Sonja är kransvan och guidade mig genom de olika momenten. Vi började uppe på höloftet med att göra varsin hård stomme av hö och balsnöre. Sedan klädde vi stommarna med mossa från den egna tomten, på med pynt och fusksnö och sedan var de färdiga! Imorgon ska jag hänga upp min på ytterdörren.

Min dekoration går väl att diskutera, hade först hängt på en till tredje liten kula under rosetten men det blev alldeles för likt ett litet knubbigt könsorgan så jag nöjde mig med två. Rätt stolt är jag dock, trots den någon ojämna mossfördelningen! (Ok, jag är jättestolt..)

2 kommentarer

Jenny

07 Dec 2011 20:51

Shit vad snygg!

Pappa o Mikki.

07 Dec 2011 21:18

Fiiiiiiiiiiiiin!

Du får lära dig mycket där ute i skogen.

Kommentera

Publiceras ej