Skön tisdag

0kommentarer

God tisdagkväll.

Jag ligger och myser i stugvärmen efter en god middag. Rilla ligger brevid/på och skapar blodstopp i min högra arm. Hade jag varit en katt hade jag kurrat.

Jag har haft en skön tisdag! Vi inledde dagen med pannkakor, sedan for jag och Sonja ut på en ridtur offroad eftersom det kör så mycket timmerbilar på vägen just nu. Det var väldigt offroad, jag fick ligga ner på Simpans hals vissa bitar för att vi skulle ta oss fram i terrängen (grenar). På ett ställe hoppade Sonja av och höll upp ett träd. Simzon var mycket nöjd. Efter det fixade jag stallet och sedan gick jag och Robin ut på promenad med alla vovvarna.

Jag har småstädat lite här hemma under eftermiddagen och nu har vi precis ätit middag, vi provade att panera fisk själva och det blev riktigt lyckat. I skrivande stund pågår även ett parti betapet..

Ha en trevlig kväll!

Kommentera

Publiceras ej