Hej måndag

0kommentarer

Hejhej vilken underbar dag.

Jag har jobbat fram till lunch. Jag hann med stalltjänsten, lite kontorsjobb och så red jag lille Bo en stund. När jag kom hem tryckte jag ner en banan och sedan for jag ut och red i det härliga vädret tillsammans med Sonja. Hästarna var inte så tama idag, men jag föredrar ändå Präriesimzon framför Snigelsimzon (även om jag skulle önska ett mellanting).

Det är så skönt att klockan bara är fyra men jag har redan hunnit med alla måsten för dagen, har gjort klart stallet och gått en promenad med hundarna. Nu sitter jag och klurar på vad det ska bli till middag. Kanske jag ska bläddra lite i min bok vego paradiso, sjukt bra liten receptbok för oss som inte vill lägga ner flera timmar på en maträtt.

Gammal vinterbild

Kommentera

Publiceras ej