Dagens tips

0kommentarer

Ohoj!

Min arbetshelg är över och imorgon stundar en sovmorgon! Avslutade arbetshelgen med att ha min ponnydressyrgrupp och det var nog helgens höjdare, de har blivit så duktiga! Blev nästan ridsugen själv men när jag kom hem hade den lilla lågan slocknat. Jag bestämde för ett tag sedan att hästarna (och jag) skulle få vila fram till tisdag och det är inte svårt att hålla i det här ruskvädret. Nu är dock tyvärr vila det sista tjockishästarna behöver, men men. Jag ska lägga in en högre växel när det gäller att hitta medryttare så jag får upp dem i bättre kondition någon jädra gång.

På tal om småponnysarna så börjar det väl bli dags att plocka in dem, här har det dock inte regnat på ganska många timmar så det är kanske ingen panik. Lika bra att de får vara ute så länge som möjligt när jag ändå inte rider.

Annars har jag inte så mycket att dela med mig av. Det är andra advent idag och vi tänker klä granen. Thats it.

Dagens tips: Orkar du inte lyssna färdigt på vad din pojkvän har att säga - tuta honom i ansiktet med en osynlig trumpet.

Kommentera

Publiceras ej