11 - MINA SYSKON (del 2)

0kommentarer

Här kommer del två, dvs lillebror Elias!

Elias är en liten söt, energisk och busig sjuåring (kissochbajsåldern, till min stora förtjusning!). Han är dock "bara" min halvbror, men det brukar jag aldrig reflektera över. De vuxna familjemedlemmarna kan man ju pika lite med något halvtaskigt, men det känns lite fel att göra i Eliaskapitlet så jag får hålla mig till snälla saker (finns väl inte så mycket negativt att hitta hos en sjuåring överhuvudtaget förvisso, om barnet inte heter R_ _ _ _S dvs, eller hur Frida?).

Elias har varit naggande god under alla sina år, vansinnigt söt! Jag har nog inte koll på alla hans intressen men jag älskar att han tycker mycket om djur (och är framförallt väldigt snäll och respektfull mot djur) och hårdrock. När han var här senast gick Iron Maiden på repeat! När han blir stor kommer han förmodligen bli musiker eller proffessionell fidoltränare..

Både jag och Frida är övertygade om att vi skulle göra VAD SOM HELST för denna lilla älskade kille.

Jag får nästan ont i hjärtat, fina unge!


Trollmor har kidnappat ett barn..


Nice haircolor!


Jag ska lära dig alla groteska miner jag kan..

Kommentera

Publiceras ej