Hej ickehärliga fredag

0kommentarer

Hej ickehärliga fredag.
Nu ligger jag nerbullad under mina två täcken och två filtar. Rillan är här och jag tänker även tvinga Mio att sova i sängen i natt. Det grämer mig att jag fortfarande inte bytt till nya sängkläder, jag tror att en intresserad skulle kunna hitta både hö och brödsmulor här.

Hästarna var redan inne idag när jag kom hem men lyset var tänt så jag gick dit och myste lite. Simzon var jättegosig och hans öga ser riktigt bra ut. Jag älskar att natta hästarna, synd bara att det ska vara så förbenat kallt. Det var minus 28 när jag körde hem från jobbet.

Förresten så har mina hyresvärdar varit här och mekat med tvättmaskinen men jag tror inte att resultatet blev som väntat.. den centrifugerar fortfarande inte och kläderna däri börjar väl säkert mögla snart. Där sjönk humöret ytterligare ett snäpp.

Nu ska jag ligga och spela nördiga internetspel tills jag blir tillräckligt trött. Hoppas och tror att morgondagen blir en bättre dag! Sovmorgon, nytt bilbatteri och vin!

Kommentera

Publiceras ej