Hej Måndag

0kommentarer

Hej.
Jag sov seriöst som en död. Försov mig trots att alarmet hade ringt sex gånger under en timme, jag vaknade alltså på sjätte ringningen. Hur läckert är det. Jag kom i alla fall bara tio minuter för sent till jobbet och arbetsdagen har gått sjukt segt (men jag har varit produktiv som attan).

Idag börjar jag plugga Historia A men jag har inte fått min kursbok som jag beställt än. Dock finns det ett fåtal uppgifter man kan börja med utan kursboken så jag sitter och filar på en utav dom. Jag har en känsla av att det här med pluggandet kommer att gå som smort (TA I TRÄ).

Mio är jättebusig och tjuvaktig idag, först åt han upp sin tuggrulle, sedan stal han Rillans tuggrulle när denne tittade bort, sedan stal jag tillbaka den och la den på köksbänken.. men vips hade Mio den igen. Rackarn hade lyckats hämta den från köksbänken, men jag förstår inte hur! Han myglar med sin smidighet. Denna gång blev det dock en riktig kamp om tuggrullen, Mio tyckte säkert att han var värd den efter strapatsen som ingen såg. Men jag vann, ehe.

Nu ska jag diska bort en tredagars disk (hate myself) och sedan är jag nog värd en stund i soffan framför tvn. Jag brukar aldrig vara sugen på det men just idag känns det som en tvkväll. Bara för det går det väl inget sevärt på mina gratiskanaler, jag har ingen koll på tvtablån..

Kommentera

Publiceras ej