Min nästipp är iskall

0kommentarer

Ååååh. Ligger äntligen i sängen efter en extremt lång dag. Började med att lämna in bilen på verkstaden tidigt i morse, pappa kom och hämtade mig och hundarna och sedan åkte vi ut till Holmsund. Vi fick frukost och en promenad på isen i solen. Sedan har jag jobbat x antal timmar på flyget, jag kom därifrån någon gång vid 9, åkte och hämtade hundarna hos pappa (jag har haft hans bil idag), åkte till Ida och hämtade ögonkräm till Simzon, kom hem vid 23, ut i stallet och dona med ögat samt en extremt snabb mockning. De hade fått kvällsmat redan när jag kom så det var skönt.

Men nu ligger jag som sagt i sänga. Det är jättekallt här inne men det tar sig sakta. Jag har på mig min mossiga morgonrock och ligger under täcket samt två filtar, dessutom har jag en hund på fötterna. Min nästipp är iskall. Jag återkommer imorgon för nu håller ögonlocken på att falla igen på eget bevåg.. sov gott!

Kommentera

Publiceras ej