Ohoj vad skoj

1kommentarer

Hej! Tro det eller ej, men jag sitter i en rullstol och skriver..

I natt har jag sovit 13 timmar, jag somnade i soffan sjukt tidigt och sedan har det bara flutit på. Jag och hundarna har varit på en liten kylig promenad vid älven och nu ska vi strax iväg till djurmagasinet på Teg och shoppa något gott på Valentines Day. Jag ska bara klippa klorna på hundarna först så jag slipper skämmas på affärn. Jag måste även förbi på systemet och köpa en flaska vitt vin för vi ska äta sushi ikväll (vegetarisk sushi för min del)! Yey! Först ska jag dock jobba några timmar ute på flyget och jag beeer till vädergudarna att inte försena några plan idag..

Kräm

1 kommentarer

Pappa o Mikki

14 Feb 2011 16:57

Det är ju inte kött i sushi. det är fisk. Så du kan äta alltihop.

Kommentera

Publiceras ej