The Basement

1kommentarer

Hej.
Lördagkvällen var relativt bra. Jag hade finsällskapet med mig ut på krogen, gott vin och en fin klänning. Vi var tre ganska slitna själar som förfestade men jag tyckte ändå att det var en god kombination. Sista timmen av vår utgång ska vi dock inte gå närmare in på.. men låt oss säga att jag blev arg och Sofia fick napp på dansgolvet.

Idag lämnade jag hundarna hos Robin och åkte hem själv efter några ärenden. Jag skulle fixa stallet men hästarna hade sovit utomhus så jag slapp mocket idag. Jag avnjöt istället en liten facebookchatt med ett gammalt mytomanex, ville bara tala om för honom att jag avskyr honom mer än en könssjukdom (men mer om det i ett annat inlägg, kanske imorgon för jag orkar inte jaga upp mig igen).

Jag svidade om till ridbrallor och åkte till hippo. Fick först rida fina Armani, jag tror jag kom på något idag för jag fick en riktigt bra känsla på slutet efter lite hattande fram och tillbaka. Sedan var det dressyrträning men den blev lite stökig idag, det var många elever och ponnyerna var busiga. Efter hippo åt vi middag hos Robins mamma och jag fick med mig en hundmatsäck därifrån. Sedan har jag spenderat en stund av kvällen i Sofias kök där vi utbytte diverse otäck information. Nu sitter jag här i the basement och dricker cola, hundarna sover och R tittar på "The Office".

Imorgon är det informationsträff inför min skolstart, jag är nästan lite nervös! Man får lägga upp studieplanen osv. Jag tror jag ska promenera dit så det blir väl en ganska tidig morgon i möra. På eftermiddagen ska jag åka förbi Christina och plocka upp några små ynglingar som ska flytta in hos mig. Godnatt!

1 kommentarer

Pappa o Mikki

21 Feb 2011 10:18

Du kanske har dåligt ölsinne?

Kommentera

Publiceras ej