Intresseklubbsmorgon

0kommentarer

Go möra.
Jag ligger kvar i sängen, har inte sovit speciellt bra i natt eftersom jag vaknat av andnöd ett par gånger. Och en gång för att jag var kissnödig. Det här är en sjuklingdag och jag ska spendera den med att kurera mig. Jag har dåligt samvete över hästarna den här veckan, har inte ridit alls. Önskar att jag hade en medryttare som kunde rycka ut i sjukdomstider! Idag kanske blir dagen D då jag knallar ner till ICA och sätter upp en "Medryttare Sökes"-lapp på anslagstavlan.

I övrigt finns väl inte så mycket att skriva. Jag är hungrig och efter jag tagit tag i det ska jag väl ut och mocka. Sedan får jag se vad kvällen bjuder på, jag hade ju egentligen planer för dagen men de har jag skjutit åt sidan nu. Eventuellt så kommer väl Basker-Ville hit ikväll, men jag har inte hört något konkret. Men nu måste jag klä på mig och mata mig själv och vovvarna. Hej!

Kommentera

Publiceras ej