En oväntat bra måndag?

0kommentarer

Hej!
Idag är det måndag men jag känner ändå på något konstigt vis att det här är en bra dag. Ångesten har lagt sig i lä för en liten stund verkar det som.

Jag hade mycket trevligt på min dressyrträning igår och efter det fick jag en god middag hos Rob. Sedan såg vi filmen "Salt" som trots att den lämnade många frågetecken efter sig var rätt bra. Jag brukar alltid somna till filmer men den höll mig i ett fast grepp.

Idag har jag varit med pappa på Umeå Energi och tecknat nytt elavtal, det gamla höll på att dräpa mig! Sedan bjöd han på frukost på Ullas, vardagslyx när det är som bäst! Nu har jag precis varit och hämtat ut pappas mycket försenade julklapp i Sävar och ska slå in den, bättre sent än aldrig. Hästarna har sovit ute så stallet är redan fixat, så underbart. Men det blir en liten lugn ridtur idag i alla fall, jag kanske skrittar ut med Simzon och tar Älvan på släp eller något liknande.

Förövrigt är min skolstart uppskjuten pga lite ändrade kurser, inget invecklat. En berocca nu sedan ska jag nog glida över till Sonja och kolla läget lite!

Ha en bra dag!

Kommentera

Publiceras ej