Jag och min pensionärskropp

0kommentarer

Hej igen.
Jag har kört en tvådagars och det var inte milt för min lilla pensionärskropp. Jag har haft två sena och trevliga festkvällar men nu är det riktigt skönt att vara hemma och känna lugnet igen. Fredagen urartade lite smått och jag kom i säng hos Robin vid 6 på lördagmorgonen, dagen efter hjälpte jag Rebecka att sanera sitt stackars efterfestsgolv..

Vi tog en liten tur på stan på lördagen, jag fick köpa något litet nödplagg eftersom jag inte hade planerat att bli kvar i stan ännu en dag. Robin köpte ett ganska awesome 6-in-1 brädspel. Spenderade kvällen i trevligt sällskap! Tyvärr blev det utgång igen men det är väl smällar man får ta för att få se Sofia dansa till "Vi ska dansa i neon".

Haha, nu mindes jag precis något jättelustigt. Det rör sig om en patetisk sametjej från Jokkmokk (stavas det så?) med en stor rullkebab som spårade ur angående vindkraftverk? Jag ville göra något elakt men jag höll mig.

Hästarna är nattade och pussade. Nu sitter jag och lyssnar på Coldplay samt äter yoghurt. JUST DET! Någon av mina hundar har dödat en näbbmus ikväll och lagt den i min soffa. HALLÅ! Det är nu man undrar, vart kom den ifrån? Jag älskar förvisso möss men jag vill inte ha dom i skafferiet. Antingen har de ju dödat den i huset eller ute i stallet och på något vis smugglat in den.. Och vem är förövaren? Jag trodde Mio var för långsam i sina moves men det var trots allt han som visade mig musen i soffan så, jag är kluven..

Jaja. Jag lever i alla fall. Båda mina föräldrar har känt sig tvugna att höra av sig för att kolla om jag lever bara för att jag inte bloggat något i helgen. Men nu är det snart sängen och mysa hund som gäller! Godnatt.

Kommentera

Publiceras ej