Jag vill ha vår

0kommentarer

Godmorgon!
Jag vaknade med ett långt, förbluffande och sött sms i luren. Det var trevligt. Jag ska truga i mig en berocca och sedan fara ut och rida. Det snöar helt galet, så groteskt jobbigt. Jag vill ha VÅR! Kan inte komma på något trevlig med vintern förutom julpyntet. De enda som gillar vintern måste ju vara dom som kör skoter eller åker slalom/bräda.. men kan man verkligen gilla en gräslig och framförallt MÖRK årstid på grund av EN aktivitet?

Jag tror förresten att jag hittat det perfekt kandaret. Det är dock begagnat men verkar vara av väldigt fin kvalitet och bra skick, och då är det ju nästan en fördel att någon har mjukat upp det lite innan mig. Brunt med helt platt nosgrimma, ååh!

Nu måste jag ut i stallet så jag avrundar inlägget med en låt som jag älskar.


Kommentera

Publiceras ej