Lerfigurer och underbyxor

0kommentarer

Jag är ju sämst. Blev inbjuden på fika hos grannen när jag var på väg ut till stallet. Det var ett jättefikabord som hade dukats upp så jag kunde ju inte tacka nej. Efter fikat kom en påse med färgglad lera fram (till barnen då) och jag var ju bara tvungen att stanna och göra några små figurer. Så, ja.. nu har jag inte fått någonting gjort alls av det jag hade planerat. Jag var faktiskt väldigt ridsugen men nu är det mörkt och motivationen börjar krypa från mig. Jag får se hur jag gör, må väl börja med att fixa färdigt i boxarna. Imorgon är det fariken självdiciplin som gäller!

Dessutom undrar jag hur vansinnigt senil jag är. Igår fick jag panic över att jag inte hade några rena "underbyxor" av den bekväma sorten och ställde mig och handtvättade ett par till idag. Nu när jag öppnade torktumlaren så var den helt full av rena underkläder som jag hade glömt bort..

Jaja, nu måste jag börja dola. Ha en bra kväll!

Kommentera

Publiceras ej