Friluftsaktiviteten..

0kommentarer

Hej.
Den här dagen har varit smålustig men riktigt bra överlag. Jag vaknade på teg efter en mycket kort natt. Vid min sida hade jag en väldigt bakfull person som spenderat halva natten inne på badrumsmattan. Trots detta kom vi iväg, hämtade upp Totte och Malin samt köpte proviant för dagen. Vi körde ut till Stöcke och tog plats på en skoter samt i en skoterpulka (jag var livrädd) och sedan åkte vi ut till en extremt söt liten ö med en liten stuga på (som tillhör Tottes familj). Vi styrde upp en eld, solade ute på isen, grillade sojakorv/grillkorv/maschmallows och drack kaffe. Jag vill ha en likadan pytte ö.

Vi kom hem vid tresnåret, jag och Rob lökade till en film och sedan åkte jag hem till Bull med hundarna. Kvällen har spenderats hos Sonja och Henrik med diverse spel och godis, vi blev bland annat sittande vid ett extremt långdraget parti UNO. Nu måste jag dock skynda mig att stänga igen ögona mina för imorgon ska jag upp tidigt och åka ut till hippo.

Vi tog massor av bilder på våran friluftsaktivitet idag så de lär dyka upp ett gäng fräsiga på bloggen inom kort. Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej