The tower

1kommentarer

Hej Frej.

Jag var ute och spankulerade i natt eftersom en hund hade dirre. Så jag klev inte upp förrän vid 12slaget idag, åkte till posten och skickade iväg ett par ridstövlar till någon random samt handlade grönsaker till veganröran som jag ska röra ihop imorgon och äta på sandwichbröd (yey!).

Sen såå.. mockade jag, avhandlade några viktiga mail, Robin gick en långis med hundarna. Jag kan eventuellt även ha ätit ett halvt pringlesrör men jag minns inte riktigt. På kvällskröken åkte vi in till stan och lyssnade på hårdrock i sf-parken, och efter det hängde vi med ett litet sällskap (Mallis kan ha varit där) ett torn på haga och spelade kort. Huset som vi spelade kort i var för övrigt helt amazing.. högt i tak, gamla trägolv och lustig planlösning med, som sagt, ett torn längst upp där man kunde sitta och blicka ut åt alla håll. Ett sånt hus kan jag tänka mig, oyes. Absolut.

Nu är jag omegatrött.

1 kommentarer

elin

19 Jul 2011 10:12

var ni hos emanuel (manne) månne? hoho.

Kommentera

Publiceras ej