I bara underbyxerna

1kommentarer

Hej man.

Jag har haft en jättemysig kväll med R. Huset är sjukt överhettat så vi har spenderat hela kvällen i bara underbyxerna. Vi åt som sagt bakpotatis med mormors röra till middag, så nu har jag även en lyxig lunchbox till imorgon. R har spelat gitarr i 3 storlekar för stora kalsonger och jag har glatt sjungit med i de gamla goda låtarna utan alkohol i blodet (ingen vanlig syn för oinvigda). Jag har varit nere hos hästarna på betet med fickorna fulla med godis och vi har jagat fatt en liten kyckling på vift. Nu ligger vi och flyter ut med en film, men snart blir det natta för mig. Jobb i morgon som sagt. Glad lördag!

Sorry, jag kan bara inte sitta och hålla på den här utan att dela med mig..
Ibland är jag nog mitt eget biggest fan..

1 kommentarer

Mikki

10 Jul 2011 09:48

R står det för Rillis :)

Kommentera

Publiceras ej