17 - MITT FAVORITMINNE

1kommentarer

Hoho. Här kommer en sån här liten rackare igen, jag hade ärligt talat glömt bort den här kategorin men av en händelse så blev jag påmind. Det är på tiden att få klart den här listan. De redan avbetade numrena finns i kategorin "Om mig" om intresseklubben undrar.

Mitt favoritminne. Ah. Nu minns jag varför jag inte kom vidare, den här frågan är ju omöjlig att ta sig an. Hur många bra minnen har man inte i skafferiet? Fast bara för att jag skrev så, så kan jag inte komma på ett enda specifikt..

Jag är dock helt säker på att mina favoritminnen innefattar familj, vänner, hundar, hästar, party, sommar, sol och min glada barndom.

Här kommer i alla fall några random minnen i bilder (klicka på bilderna så blir de större).







Jenny Nyström har tagit mittenbilden.


1 kommentarer

Mikki

15 Jun 2011 08:45

Jag är inte med på en enda bild :(

Kommentera

Publiceras ej