Inget för känsliga läsare

0kommentarer

Uuh, nu har jag kommit hem efter att ha skrivit slutprovet i Spanska steg 1. I de andra kurserna har man fått veta sitt kursbetyg samma dag som man skrivit provet, men det lär inte ske i den här kursen. Jag har nämligen inte ens fått veta betyg på mina senaste 6 inlämningsuppgifter..

Min stortå är skitstel. Som jag skrev om för typ 2 veckor sedan så lyckades jag frasa sönder min tå under en hästaktivitet (jag tar helt på mig ansvaret trots att Simzon var inblandad) och den är fortfarande inte fräsch. Eller fräsch har den väl aldrig varit, men den är fortfarande inte felfri. Det går numera att böja den rätt mycket med hjälp av t ex handen men det går väldigt segt. Man måste vålda lite. Extremt mystiskt.

Nasty fot. Inget för känsliga, med eller utan stukad tå.
Obs! Jag böjer bort småtårna med flit för att ordentligt exponera stortån.


Nu signalerade Rill att brevbärarn varit här och levererat min mattebok. Nästa ämne på g. Just nu mår jag dock för dåligt för att rulla ut till brevlådan, var så hungrig när jag kom hem att jag våldstryckte 7-8 mackor.

Kommentera

Publiceras ej