Malin fixa

0kommentarer

Godmorgon!

Nu är jag hemma från nattens jobb igen. Jag och lillsyster tog en svängom på ersbodaby igår som sagt, och mitt i rusningen på rusta har jag ett missat samtal från Loboo. Jaha, vad har Malin nu hittat på? Tänker jag. Och åker dit. Då har Malin fixat mig två strandstolar och en grill, genom en Royal Canin tävling. Klappa in den!

Nöjd som jag var skjutsade jag sedan Frida till busstationen och åkte hem. Det blev ett intensivt städpass när jag kom hem och sedan for jag och Sonja ut på en lång tur med Simzon och Bella, Simzon var busig men bitvis fin. Sedan blev det kvällsfika med Robin, hans syster Sofie och hennes vän Anna.

Idag kommer vet och ska kolla tänderna på hästarna och sedan ska vi hämta ett lass med ved som står hos pappa. Ha en bra dag!

Kommentera

Publiceras ej