Ni hade en förbaskad tur

2kommentarer

Hej.

Jag vill bara passa på att meddela att den här nya bloggdesignen endast är temporär. Jag har tittat på den flera gånger och jag har kommit fram till att: Jag gillar den inte. Frida ska komma hit och hjälpa mig att få fram en mera bushig look på det hela. Jag planerar för en header där jag själv figurerar, möjligtvis iklädd stövlar och halmhatt. Jag gillar förvisso själva headerbilden som föreställer träden bakom hästhagen, jag gillar att jag sprang ut i regnet iklädd pyjamas och fotade den med en värdelös kamera. Men fortfarande, inte nöjd med looken.

Ni hade dock en förbaskad tur. Hade inte Landström sagt sitt så hade jag haft denna som headerbild.


2 kommentarer

elin

16 Jun 2011 23:12

hahahaha, ha den du egentligen skulle haft. dör.

Ida

17 Jun 2011 12:23

Ibland är du bara så himla underbar. Snacka om att bjuda på sig själv :-)

Hur är det med hälsan? Blir oroad när du skriver att du inte mår bra.

Kommentera

Publiceras ej