Som en liten pung

0kommentarer

Tjej (en blandning av "hej" och "tja" som jag rätt ofta omedvetet råkar dra när jag blir överrumplad av att någon oväntat hejar på mig)!

Den här dagen började med en lång sovmorgon. Jag väcktes dock flera gånger under morgontimmarna av olika saker (t ex av att någon spydde, att jag var sjukt bakisbajsnödig osv osv). Vi åt grillrester till frukost och sedan for jag och Mallis ut på en ridtur med Simzon och Bella. Den blev tyvärr inte lika gemytlig som planerat på grund av en flock med svinäckliga megabromsar..

Vi fick även kvällsbesök idag. Lena och Sofie kom med en stor vegetarisk familjepizza, lyx för oss! Nu på kvällskissen med vovvarna hände dock något otrevligt. Jag fick ett insektsbett på käken/halsen som fortfarande verkar utvecklas, det känns nästan som om jag har en liten pung som hänger där.

Godnatt gott folk!

Kommentera

Publiceras ej