Torsdag har guld i mun

1kommentarer

Hej!

Jag läste nyligen i en blogg att människor under sommaren glömmer sin normala musiksmak och plötsligt börjar avguda musiker som t ex Tomas Ledin. Det är faktiskt lite scary, eftersom jag för någon vecka sedan köpte en Ledin-skiva på myrorna för 15 kronor och har spelat den på stereon sen dess.. Myrorna är kul. Jag köpte nämligen även ett coolt sköldpaddsformat askfat samt två fruktansvärda ting som jag ska ge bort till Malin och Sofia.

Det är ju inte så att jag glömt Kent, Moto Boy, Håkan, och min bunt med gamla rocklegender, jag har bara lagt dem åt sidan ett tag.

Nu i skrivande stund föll även en liten sten från mina axlar. En kollega (som jag förvisso aldrig träffat) tog mina tre arbetspass som jag ville försöka få bort, så skönt! Thanks to you.

Vädret utomhus ser lite halvdant ut. Varannan gång jag tittar ut ser det soligt ut och varannan gång ser det mulet ut. Jag har ju varit ute med dogsen på morgonkiss men jag var så trött att jag inte reflekterade över temperaturen. Idag ska jag i alla fall fara ut en sväng med Simpiz och låta han jobba lite om det inte är alltför varmt. Nu lunch!

1 kommentarer

Pappa o Mikki

16 Jun 2011 17:34

Vi diggar Tomas Ledin hela året vi.

Kommentera

Publiceras ej