Mios lille lår

0kommentarer

Godkväll.

Här ute i vildmarken får man verkligen vara beredd på att vad som helst kan hända. Nyss dök det upp en spindel i sovrummet, och den var inte mild. Jag lovar att kroppen var stor som en tiokrona, minst! Och så några snuskiga ben på det. För några sekunder ville jag flytta in till civilisationen igen men hejdade mig..

På tal om kryp är jag helt söndertuggad av mygg, jag var tvungen att stoppa i mig en allergitablett. Något hände här ute i skogen när det plötsligt kom ett skyfall följt av tropisk värme - mygginvasion.

Och förresten, jag bestämde mig till sist för att bandagera Mios lille lår. Inte lätt kan jag säga. Och det ramlade av efter 20 minuter när han skulle kravla sig upp i sin skålfåtölj. Får hoppas att det inte hinner krypa in några bacterias during the night..

Godnatt!

Lille S spanar ut över vidderna..

Kommentera

Publiceras ej