Ett vinnande koncept

0kommentarer

Hej.
Jag har haft en bra dag. Efter en god laxpajlunch hos Sonja åkte vi in till stan. Sonja hade några egna ärenden och jag åkte till lantmanna för att köpa hundmat och hämta hundbenen. Sedan blev det fika med en vän och efter det hämtade jag upp Sonja igen. Vi åkte vidare till.. max.. ajaj. Sedan spenderade vi en bra stund på Willys och när vi kom hem var vi tvugna att gå ut på en rask kvällspromenad till affärn och tillbaka för att arbeta bort maten, greenmålet i mitt fall. Jag har i alla fall kommit på att det var ett vinnande koncept att trycka i mig maxmat innan jag for och handlade mat för veckan, för då var jag så avskräckt att jag bara handlade nyttiga saker. Typ palsternacka, granatäpple, kålrot, lätt yoghurt och annat lustigt som jag sällan annars handlar.

Nu har jag suttit en bra stund med första inlämningsuppgiften i Historia A kursen. Hoppas boken dyker upp inom kort, det kommer verkligen att förenkla detta. Snart börjar det närma sig sängdags, hoppas verkligen att morgondagen blir lika fin som denna (vädermässigt). Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej