Happy torsdag

0kommentarer

Hej gej.
Idag har jag haft en rella långsam inventeringsdag på jobbet, men hellre det än vad som väntar mig imorgon! Hursomhelst. Mio och Nima har varit hemma och myst, det har tydligen varit ovanligt lugnt i huset enligt Sonja som var ute med dem under dagen. Akilles har varit med Andre på friluftsdag, han verkar helnöjd.

Efter jobbet köpte jag en mutpåse tills imorgon, eftersom pappa ska vara hundvakt åt Nima imorgon. Hon är ju inte van att vara ensam så långa stunder så jag tänkte att två långa dagar i rad skulle göra henne till en värre studsboll än vanligt. Men jag fick som sagt muta med en kasse snask från Ica Bullmark för att planen skulle gå i lås.

Jag blev inbjuden på kaffe och kvällsfika hos världens bästa hyresvärdar, sedan har de varit här och styrt upp en massa saker i huset också. En ny kran i köket, lite grejer till badrummet och några lister. Godt blev det. Imorgon får jag förövrigt hämta min bil igen, måtte den hålla nu min lilla saab..!

Kommentera

Publiceras ej