Kalla mig mästerfotograf om ni vill

0kommentarer

Mm, hej.
Jag somnade direkt efter att jag la in senaste blogginlägget och vaknade sedan halv nio. Min första tanke var "hur ska jag nu kunna somna ikväll?" men nu efter bara en halvtimme i vaket tillstånd känner jag att det inte kommer bli några som helst problem. Hästarna får sova ute i natt så jag kan mocka imorgon. Så nu blir det städkväll här i stugan, det kommer att suga. Jag måste ut och baxa upp min tunga fastfrusna soptunna till vägen också.. nu skulle man haft en karl här.

Imorgon börjar jag jobba 1600 men jag vet inte riktigt vad förmiddagen har att erbjuda. Förmodligen något hästrelaterat. Häst är ju trots allt bäst.

En bild jag tog på en underbar liten quarterfölis under min pratik hos Rick Lemay för kanske.. 6 år sedan? Kalla mig mästerfotograf om ni vill..


Nu signalerar Akilles att det är slut vatten i skålen genom att trumpeta i sin lilla minitrumpet.

Kommentera

Publiceras ej