Älgmöte i snårskogen

2kommentarer

Hej pastej.
Fan vad drygt, jag glömde att äta middag. Det får bli en micropaj nu innan jobbet helt enkelt. Jag och Sonja har precis varit ute på upptäcktsfärd med Simzon och Metra i värsta snårskogen, ganska mysigt tills vi stötte på två älgar. Jag kan säga som sååå, Simzon var inte sen med att hetsa upp sig så jag fick träna mina skills lite. Helt seriöst så har jag värsta vilddjursradarn, jag är en mästare på att upptäcka dom. Ännu en av mina skills.. Man kanske skulle blitt jägare helt enkelt. Synd bara att jag samtidigt är så farikens rädd för alla vilda djur över knähöjd, haha. Den dagen jag ser en björn kommer jag att avlida av hjärtstillestånd, sanna mina ord.

Nåja. Imorgon är en stor dag, ehe. Den här veckan går verkligen i smärtans tecken, och nej det är ingen tatuering som ska komma till världen but I wish it was. Och det är nästan något lika bra. Nej ingen piercing heller. Imorgon ska jag även hämta hem min söta lillebror på 7 år från fritids och spendera lite tid med honom, det blir mysigt. Kanske ska jag också laga middag på kylgränd men jag har inte fått några tydliga direktiv. Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan göra mig klar för jobbet! Poss. (Kära läsare, om du bara visste hur många gånger jag måste korrekturläsa min egen text, jag har blivit så sjukt slarvig när jag skriver på datorn)

2 kommentarer

Pappa o Mikki

04 May 2011 23:51

Hur kan man glömma att äta middag? Dett kurar ju i magen runt 17.00.

Pappa o Mikki

04 May 2011 23:52

Kurrar. menar vi. naturligtvis.

Kommentera

Publiceras ej