Det är tufft att motionera

1kommentarer

Alltså, det gick sjukt bra att jogga. Jag var ute cirkus 50 minuter, det gick iofs väldigt långsamt men jag saktade bara av två gånger (ena gången skulle Nima bajsa, och den andra skulle jag kissa, hehe). Rillan och Mio fick träna på att gå fot i joggingtakt, det gick bra för Rill men Mio fick jag hålla ett benhårt öga på.. ett litet sorkpip och han drar iväg!

Nu ska jag duscha, äta någon god lunch och sedan ska jag bege mig iväg till Robertsfors på ett ärende. Ikväll ska jag ut på en ridtur med Sonja tror jag, och sedan blir det väl mera plugg förmodar jag. En liten betapetamatch (mot Frida) i sängen brukar avsluta de flesta dagar. Så ser dagen min ut. Vad händer i övriga världen?

Haha! Nu började det regna. Snacka om tajming.

Det är tufft att motionera..

1 kommentarer

Pappa o Mikki

18 May 2011 17:42

Yes!!!

Kommentera

Publiceras ej