Här kommer ett inlägg skrivet av min dolda sida

2kommentarer

Det finns en sak som jag älskar med mig själv, och det är att jag ibland kan känna mig så nöjd och glad över små saker. Ibland får jag bara ögonblick av total nöjdhet och lycka, trots att jag samtidigt kan ha stora orosmoln häckande över mig så kan jag ändå stanna upp i mina tankar och bara tänka att "vad härligt livet är". Man kanske skulle kunna kalla det för små stunder av harmoni.

Det kan räcka med att titta på en lycklig hund, lyssna på en underbar låt, dricka ett glas gott vin, läsa en bok i solen, känslan då hästarna vänder på huvudet i hagen när jag visslar och kommer lunkandes för mys, krama en lillebror, träffa en god vän osv osv osv..

Gud vad gammal och gay jag är..

Akilles som valp, lycka!

2 kommentarer

elin

09 May 2011 16:50

vadå johanna? uppskattar du inte att se hur det ter sig på flygplatsrestaurangen den underbara?

elin igen

09 May 2011 16:53

kan ju passa på att förtälja att jag ska på en arbetsintervju imorgon (!!!)

Kommentera

Publiceras ej