Hola

1kommentarer

Hola.

Vad gälle? Jag är äntligen hemma! Jag har varit på besök i Robertsfors nu igen. Skjutsade hem min morbror samt levererade en större mängd kattsand och kattmat till min lilla mormor. Det går ju dock inte att göra snabba besök i den där byn, en liten fikabit måste alltid hinnas med!

Hundarna är superdryga x 5. Glada över att vara hemma skulle jag tro, men jag är trött..

Det ringde ett äldre par om Anonima idag, dock tror jag inte att det skulle fungera. De verkade gulliga men det första de frågade var om hon var rumsren, liksom, även om hon inte var det så är det knappast ett problem? Om hunden är frisk och inte har något fel på kisseriet är det väl bara att göra den rumsren. Sedan var det en del luddiga frågor om hundgård och stövarblod. Jag bad dem läsa på lite på hundrondellens hemsida, om de gör det kommer de nog inse att det är en annan typ av hund än det som de verkar vara ute efter. Synd ändå, hon vill ju ha en egen familj snart!

Igår hade vi en riktig slappardag på teg med maxmat och film, det var skönt. Dressyrträningen var en alldeles lagom aktivitet. Nu ska jag städa lite här hemma, kvällen bjuder nog på en ridtur om det slutar regna.

1 kommentarer

Frida

23 May 2011 20:44

Nä ni skulle inte, så går det med frukt i detta hus

Kommentera

Publiceras ej